Give away Only Handmade loves!




De eerste give away van Only Handmade loves is een feit!
  
Wat kun je winnen?
Een gehaakt vloerkleed in de kleur licht grijs met een doorsnede van 100cm.
Wat moet je doen om kans te maken op dit vloerkleed?
1. Laat hieronder een bericht achter en wordt volger van mijn blog (mits je dat nog niet bent natuurlijk!) 
That's it!

Natuurlijk vind ik het leuk als je de give away deelt op bijvoorbeeld je facebook, instagram, blog.....of een link plaatst op je blog maar is niet verplicht.

Je hebt tot en met 22 augustus a.s. de tijd om te reageren. De winnaar zal ik  hier op  23 augustus bekend maken.

Veel succes!

Liefs Colinda

P.S. Als je reageert met een mobiele telefoon dan kan het zijn dat het niet lukt om te reageren met een google account o.i.d. Kies dan voor anoniem en vermeld dan je naam in het opmerkingenveld. Klik daarna op publiceren.


19 opmerkingen:

  1. Jaaah!!!! Prachtig! Ik wil er voor hier thuis 2 maken, maar als ik eentje kant en klaar kan krijgen wil ik dat wel! En wat een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whoop whoop die wil ik winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Plaats even een bericht met je naam erbij want als je straks de gelukkige bent wordt het een beetje lastig ;-)

      Verwijderen
  3. Hoi Colinda, hij ziet er mooi uit.
    Die wil iedereen wel winnen.
    Leuk initiatief om een give zwak te maken.

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, nog even er staat give zwak moet natuurlijk give aan zijn.

    Gr. Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, die zal hier in huis mooi staan!
    Ik wil graag mee doen.
    Ik volg je al n tijd, maar ben nog geen officiele volger. Dat doe ik nu gelijk :-)
    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je me volgt en nog leuker dat je nu een officiele volger bent ;-) Veel succes met e winactie!

      Liefs Colinda

      Verwijderen
  6. Wow ik weet zeker dat ik hier mijn Buuf enorm blij mee kan maken... Die heeft net een nieuwe vloer gekregen (heel donkergrijs) en ze is dol op haken. Dus hopelijk kan ik haar hiermee verrassen als bedankje voor haar goede zorgen.

    gr
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet kan je haar binnenkort blij maken! Leuk dat je meedoet!

      Groetjes Colinda

      Verwijderen
  7. Geweldig! Wat een mooi kleed,ik doe zeker mee.
    Trouwens ik volg je al een tijdje,erg leuke ideeen heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Colinda,

    Wat een prachtige Giveaway zeg! Daar doe ik graag aan mee! :-) Ik vind je vloerkleed echt GE-WEL-DIG!!!!

    Groetjes, Ester
    Ess-specially

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kleed! Ik ga je volgen en doe natuurlijk graag mee :)

    Groet,

    Maaike
    Maaikoe.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf! Ik doe graag mee! Je hebt er een nieuwe volger bij, wat maak je leuke dingen!

    Groetjes, Cindy
    MammaBelle Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mee doet Cindy! En bedankt voor het compliment...altijd leuk om te horen.

      Groetjes Colinda

      Verwijderen
  11. Wauw....die past mooi bij mijn antraciet hoekbank..hihi Erg mooi gemaakt. Ik waag graag een gokje.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh....ik ben nu ook volger geworden. De nieuwsbrief kreeg ik altijd al via de mail....succes.

      Verwijderen