Friday favorites - Inspirerende interieurs


Deze week in de Friday favorites mijn favoriete interieur stijl(en). Beelden die mij aanspreken en waarvan ik zou willen dat mijn huis er zo uit zag. Al merk ik dat mijn smaak een beetje aan het veranderen is.
Ik ben dol op de Scandinavische stijl, de kleuren en de rust die het uitstraalt. De eerste collage die ik gemaakt hebt geeft hier een goed beeld van. 



Aan de andere kant merk ik dat ik steeds meer interesse krijg ik de boho-stijl. Wat meer kleur, wat nonchalanter en een vleugje Ibiza.  Maar zijn deze twee stijlen met elkaar te combineren zodat ik het beste uit beide werelden heb en niet meteen mijn hele interieur hoeft te vervangen.
En zo ja, hoe pak ik dat aan? Hebben jullie hier ideeën over?
Wat is jouw droom interieur? En heb je deze ook weten te realiseren? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. 


xxx Colinda

0 reacties:

Een reactie posten