DIY - telefoonhoes bekleden met washi-tape



 

Vanmorgen had ik even tijd over om voor wat boodschappen de stad in te gaan. Bij de Wibra vond ik deze rollen washi tape. In één verpakking zitten 3 rollen en de prijs is € 1,-. Een koopje dus! Ik heb de mooiste uitgezocht en ben met vier verpakking naar huis gegaan. 

Tijd om de tape uit te proberen: De tape is 1,5 cm breed en er zit 250 cm op een rol. Bij wijze van test heb ik mijn telefoonhoes ermee beplakt. Het resultaat is best leuk geworden! Ik ben benieuwd hoe lang de tape blijft zitten. 

Waarvoor gebruik jij washi tape?


xxx Colinda

5 opmerkingen:

  1. Ik doe er heel veel mee!

    Schriften voor school mee versieren
    Langs fotolijsten
    Dingen vast plakken
    Kadootjes versieren
    Op kaftpapier ban boeken
    Randjes op kastjes
    Potloden
    Waxinelichtjes

    Je hoesje is leuk geworden!!

    Groetjes Linda

    Www.creasnuf.blogspot.nl <- neem je een keertje een kijkje??(:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Linda,

      leuk dat je een berichtje achter gelaten hebt! Ben al een paar keer op je blog geweest, erg leuk!

      Groetjes Colinda

      Verwijderen
    2. Leuk dat je op mijn blog bent geweest! Een linkruil ia wel een keer leuk!!

      Groetjes

      Verwijderen
  2. Hoi Colinda,
    geweldig gedaan! Leuk om je te ontmoeten, bedankt voor de reactie op mijn blog. Altijd leuk om meer crafters te leren kennen. Ik volg je nu met bloglovin!
    groetjes,
    KJ

    BeantwoordenVerwijderen