Made.com nu ook online in Nederland



















Vandaag heeft Made.com in Nederland een online shop geopend.
Made.com maakt het voor consumenten mogelijk om design tegen een vele lagere prijs te kopen.
Geen tussenstappen meer van agenten, importeurs en winkels, maar direct kopen bij de designer en fabrikanten. Door deze stappen over te slaan kan het volgens Made.com tot 70 procent schelen op de reguliere winkelprijs. En van dat geld kunnen we weer andere leuke dingen doen, toch?



Ik ben meteen gaan kijken op de website en om jullie een beetje een indruk te geven van de website deel ik een aantal foto's met jullie. De prijzen zoals genoemd op de website heb ik voor de volledigheid toegevoegd.


€ 349,-  (normale winkelprijs is €799,-)

Haaienstoel € 499  (normale winkelprijs € 900,-)
Kussens € 35,- tot € 59,-




€ 189,- (normale winkelprijs € 450,-)



Ster €149,- (normale winkelprijs € 330,-)
Pijl € 99,- (normale winkelprijs € 330,-)

Kussens € 39,-

 
Uitschuifbare tafel € 449,- (normale winkelprijs € 799,-)



Wat vinden jullie ervan?  

Ik ben als een blok gevallen voor de lampen in de vorm van een ster of pijl. Ik vind ze zo stoer! De pijl zie ik al bij ons aan de muur in de gang hangen of misschien wel staand tegen een muur en de ster zou mooi in de kamer van de meiden kunnen hangen.  

Oh ja, voor ik het vergeet, mocht je binnenkort van plan zijn iets te kopen op de website, registreer je dan eerst even voor hun nieuwsbrief want dat geeft je meteen recht op € 15,- korting. Wees er wel op tijd bij want dit is een tijdelijke actie.

Liefs Colinda




2 opmerkingen:

  1. Er staan inderdaad leuke dingen tussen maar ik ben toch echt gevallen voor de ster met lampen,wauw wat gaaf...
    Groetjes Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer een woonwebwinkel erbij.
    Ik ga even een kijkje nemen.
    Die ster is prachtig.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen