Sinterklaas voorbereidingen

























De speciale Sinterklaas radiostations zijn weer begonnen met het uitzenden van sinterklaasliedjes, de reclame folders staan bol van ideetjes voor de Sint om te kopen voor de kinderen, de pepernoten zijn niet aan te slepen hier en zelfs aan de mandarijnen proef je dat 5 December al snel dichterbij komt.

Sinterklaas en zijn schimmel zijn weer van stal gehaald. Piet was ergens verstopt want hij wilde niet op de foto. Ik zal proberen hem op een onbewaakt moment toch nog even op de foto te krijgen. 

Gisterenavond aan de slag gegaan met een edding om een augurkenpot Sinterklaas-proof te krijgen en ben zelf ook wel benieuwd hoe het uitpakt. Tot op heden heb ik me niet zo bezig gehouden met Sint-decoraties in huis maar eerlijk is eerlijk, het heeft wel wat.

Vieren jullie Sinterklaas? Zijn jullie al begonnen met de eerste voorbereidingen?

Liefs Colinda

7 opmerkingen:

  1. Ik vier geen sinterklaas, helaas:-(. Mijn vriend is meer van de kerst. Ik kan niet wachten als ik kindjes heb:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Een nieuwe gezicht. Leuk dat je een kijkje komt nemen en een reactie achterlaat.
      Ik was ook nooit zo van het sinterklaas vieren maar sinds wij kinderen hebben beleef je het toch anders. Al moet ik wel blij zeggen dat ik blij ben dat ze nog te jong zijn om te vragen naar de intocht ;-)

      Groetjes,

      Colinda

      Verwijderen
  2. Wij vieren sinterklaas sinds Enora er is...Ze zal er nu met haar 1 jaar nog niet veel van meekrijgen maar het is gewoon gezellig om op sinterklaasavond samen te snoepen van al het lekkers wat deze periode met zich meebrengt!

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn moeder is 7 december jarig en mijn broer 5 december en daardoor hebben wij in de familie altijd kerst gevierd wat ik eigenlijk ook gezelliger vind. Maar omdat de jongste nog wel geloofd vieren we het uiteraard wel alleen heb ik geen sintdecoraties staan. Wel het lekkere snoepgoed :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor jullie is dat dus een dubbele feestmaand ;-). Ik was ook altijd meer van kerst maar met kinderen vind ik Sinterklaas toch ook wel iets hebben.

      X Colinda

      Verwijderen
  4. Hayhay!
    Stiekem staat het best gezellig :-)
    Op mijn werk (school) versier ik natuurlijk voor Sint en thuis ook soms ook iets.
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daniëlle, leuk dat je een kijkje komt nemen en een reactie achterlaat.

      Fijne avond!

      X Colinda

      Verwijderen