Fashion Friday: DIY Balmain look-a-like


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

De lente is officieel begonnen en het weer heeft ons afgelopen week al een klein voorproefje gegeven al zijn de vooruitzichten voor komende week niet al te best.  Voor mij geen dikke truien, sjaals en sneeuwboots meer! De winter heeft lang genoeg geduurd. Laat de zon maar komen!

 
 
Runway Balmain



































In de herfst/winter collectie van Balmain zag ik dit glitter rokje. Wow! Blij werd ik dan ook toen ik op Crimenes de la moda zag dat je eenvoudig zelf een glitter rok kunt maken geïnspireerd op het ontwerp van Balmain.
 


 















Gebruik als basis een zwart stretch rokje.
 




















Gebruik vervolgens strips van pailletten en andere strips. Hier is gebruik gemaakt van kleuren in aardse tinten zoals zwart en goud. Het enige wat je nu hoeft te doen is de strips op de rok te naaien. Afhankelijk van je eigen voorkeur kun je dit met hand of met de naaimachine doen. 
 
Ik ga zeker een poging wagen om mijn eigen 'Balmain rokje' te maken. De zwarte rok is al binnen nu alleen de pailletten nog.
 


 
 

0 reacties:

Een reactie posten